New Promo Code: MINICLIP99!

YO YO HEROES! Lillia here!

I just discovered by Cozzza that there's a BRAND NEW promo code released! And as you PROBABLY guessed from the title, it's MINICLIP99! :D Check out what you get:
(Credit to Lol for this awesome feature pic!)
Enjoy the new goodies heroes! Comment the sorta stuff YOU'D like in the next promo code! 
 Till next time heroes! ~Lillia

18 comments:

  1. Ok in the next promo code I want 1,000,000 coins and be able to send myself gifts for free! lol

    ReplyDelete
  2. i want to the next promo code prize is membership for 2 months!the code is 2membership2!!!but its only available on two days!it will expired after 2 days tweet me on twitter if u agree!!!tweet me also if the code will change! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. image how much money shu would lose if everyone used that code think about it

      Delete
    2. Yeah, theres lots of people who work on space heroes so they cant just give everything away for free. I geuss thats why have membership

      Delete
    3. But if we donated money to the team then everyone will be happy!

      Delete
  3. OK THANKS LIL! i APPRECIATE IT!! ;D

    ReplyDelete
  4. Hello,Lillia! If I COULD make my OWN promo code up, I would make a promo code like JUSTICE or like GOHERO or something :D! I would have the code i made up have 1,000,000 coins and a blue pupki plus purple jacket!! :( I REALLY want a purple jacket and help sad heroes so I can become a true hero )

    ReplyDelete
  5. Muff, Lillia u have any tips on making a Blog? :P

    -Coldie Locks (Cold Heart XD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep! Make sure ur blog is REALLY colourful, and even add in some cool features like make the mouse change colour or something when people visit ur blog! I can show u how to do that if you like :D And make really creative pages that heroes can join in with, like ur kewl 'SHU Got Talent' idea! :D

      Delete
  6. How To Make A Promo Code ???


    - Kylea

    ReplyDelete
    Replies
    1. SOZ, you can't actually MAKE a promo code! The mods do :D

      Delete
  7. If i would make up a code it would give u 50,000 coins,the four homepad posters, the alien, girl, boy and starjet posters, an exclusive three storey homepad like the one when u open up ur map and u hover ur mouse over hero homepads and there is that tall one, and finally it would give you a balloon machine! A machine that if u click u get a balloon from.

    ReplyDelete
    Replies
    1. THAT WOULD BE THE ULTIMATE CODE!!

      Delete
  8. UGH! I USE THAT CODE ALREADY CAN WE HAVE NEW CODE ALREADY AND I LIKE UPDATES BETTER THEN ANY THING ELSE!!! CAN WE!!

    ReplyDelete
  9. Lillia can you make a new code please i want one bad!

    ReplyDelete

Thanks for commenting Space Hero :D